Παγίδες στο στοίχημα που πρέπει να αποφύγουμε!

Στο άρθρο μας αυτό θα ασχοληθούμε με κάτι το οποίο θα βοηθήσει τον τρόπο με τον οποίο θα επιλέγουμε ένα αθλητικό γεγονός, στο οποίο επιθυμούμε να στοιχηματίσουμε. Καθημερινά οι παίκτες κάνουν τις επιλογές τους με στόχο τι άλλο, από το ταμείο, αλλά αυτό δεν συμβαίνει γιατί πολλές φορές πέφτουν σε παγίδες. Παγίδες που πολλές φορές πέφτουν μόνοι άθελα τους, ή παγίδες όμορφα σερβιρισμένες στις οποίες πέφτεις πριν το πάρει καλά καλά είδηση. Ποιες είναι αυτές οι παγίδες όμως; Πως πέφτω σε παγίδα χωρίς να το καταλάβω; Η απάντηση θα δοθεί αμέσως τώρα.

Παγίδα # 1: Στοίχημα και διαφημιστική εκστρατεία

Αν επιλέξετε να στοιχηματίσετε σε αθλήματα, κάντε το με σύνεση. Η μεγαλύτερη παγίδα στο στοίχημα στα σπορ είναι ματς στα οποία τρέχουν μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες, ή αγώνες στους οποίους διακυβεύονται υπέρογκα χρηματικά ποσά.

Ζούμε σε μια νέα εποχή των μέσων ενημέρωσης και πολλές φορές αυτό δεν λειτουργεί υπέρ μας όταν πρόκειται να στοιχηματίσουμε σε ένα αθλητικό συμβάν. Πρέπει να σκεφτόμαστε λίγο παραπέρα από αυτό που μας σερβίρουν. Από ένα πιασάρικο τίτλο για ένα αγώνα πυγμαχίας για παράδειγμα. Άντονι Τζόσουα εναντίο Τάισον Φιούρι. Βαρύγδουποι τίτλοι για νοκ άουτ ή τίτλοι για παράδειγμα «Μάχη εκατομμυρίων στο Λονδίνο» πρέπει να μας αποτρέπουν, παρά να μας ελκύουν στο συγκεκριμένο συμβάν.

Παγίδα # 2: Στοιχηματίζοντας σε δρώμενα αφού γίνουν viral

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν κάνει την κατανάλωση ειδήσεων πιο παθητική. Γιατί να διαβάσει κανείς μια αθλητική σελίδα  όταν υπάρχει ήδη Twitter για παράδειγμα από το οποίο καθημερινά ξεπηδούν καθημερινά hot ιστορίες; Η τροφοδοσία των ειδήσεων στην εποχή που ζούμε είναι μια μεγάλη ευλογία, καθώς μαθαίνουμε κάτι σχεδόν τη στιγμή που συμβαίνει αλλά έρχεται με ένα μειονέκτημα. Τρεφόμαστε με ότι θέλουν να καταναλώνουμε. Συνήθως, μας πλασάρεται ότι είναι hot εκείνη τη στιγμή. Αυτό ισχύει και σε ένα αθλητικό συμβάν. Μια κουβέντα στα social media αρκεί για να το κάνει viral και να trend-άρει. Αυτά τα γεγονότα καλό είναι να αποφεύγονται.

Όταν οι παίκτες στοιχηματίζουν σε γεγονότα για τα οποία ακούνε στο Twitter ή στο Facebook, επιλέγοντας να ποντάρουν την τελευταία στιγμή, επειδή επηρεάστηκαν από το ρεύμα, είναι μια λανθασμένη σκέψη γιατί έτσι χάνεται η ευκαιρία να επωφεληθούν από μεγάλες αποδόσεις. Άρα ο παίκτης έχει πέσει θύμα παγίδας. Οι έξυπνοι παίκτες κάνουν πρώιμες επιλογές ή τουλάχιστον τις εξετάζουν.

Πάντα σκεφτόμαστε τις επιλογές μας με το μυαλό νηφάλιο, μην ακούγοντας εκατό τοις εκατό τις «σειρήνες» από τις διαφημίσεις και τα social media. Ακούμε για να διευρύνουμε τους ορίζοντες μας αλλά φιλτράρουμε. Έτσι μόνο θα αυξήσουμε τις πιθανότητές μας να μην είμαστε χαμένοι στο τέλος της ημέρας.

Τσέκαρε τις στοιχηματικές ιστοσελίδες που προτείνω για να κάνεις το παιχνίδι σου

Share on Facebook